julbord på klubben

Men tja i dag var en ganska bra dag.
Var och red på förmiddagen Marcelle gick bra på volten mjuk och lyhörd ...nice

Kom hem och duschade slängde in ungarna i bilen och drog till klubben ..
'Och där var det fullt drag...skit kul att så många dök upp härligt....
image14

Prinskorv inte i brallan utan i stekpanna....
Alla vart mätta och belåtna klart att vi inte bara hade prinskorv men skinkorna hann jag inte fota....ha ha det kan misstolkas...
Lite mer bilder kanske  
image15
Mattias i mössfrilla ..jag var ju tvungen att slita bort mössan och fota han är ju så peadntisk med sin frisyr annars....ha ha ond nillaimage16
Fast se hur snälla vi kan se ut Annika och jag......guuu va skenet bedrar...
Nej kvällen var bra synd att jag fick åka hem tidigt då mina barn klagade att de hade ont i magen kolla in den här blidenimage17
Den nya generationen raggare -----han bangar inte..ibland e han väldigt lik sin mor.....

Och nu en trött bild på mej image18
okey jag ska gå och lägga mej nu ...kram

Kommentarer
Postat av: Tessan.

Tja !

Hoppas att ni hade skoj idag =)
Jävlar , var mer gulligare än vad ja minns honom. :P
hEHE !
Lika bra att ja inte kommer. spytt och har svettningar som fan.
Tror att de e vinterkräk sjukan :S
Kram !

2007-12-02 @ 00:59:44
URL: http://Wickedis.blogg.se
Postat av: Nilla

Det är rätt stanna hemma.....sånt vill vi inte ha

2007-12-02 @ 18:43:22
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Haha ja skinkorna hade jag gärna sett...Söt pojke den där Mattias...din sambo?:)

2008-01-11 @ 14:02:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback