Någon gång

mmm skulle igentligen sitta på julbord
men har haft dunderhuvudvärk hela dagen...
Så jobbigt skulle behöva göra så mycket men vet i a fan om jag orkar att göra något

Hade sett fram i mot julbordet fast det skulle vara på tyrol andra gången i rad ,jag menar det finns faktiskt andra ställen att gå på.
Miljoner människor och skitmycket mat ....
Mysfaktorn är ju INTE  stor
trots allt det där negativa så hade jag hellre suttit där än o va här med pannknack.....


image25jag hoppas att ni mina vänner och släktingar speciellt Jenny och Tessan att ni får en
kanon jul..synd att vi inte kan fira ihop ...saknar er så mycket


                                                                        Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback