Lördag

 
Ja så kom lördagen klockan ringde 05.50 första gången snosade några gånger.Pallade mig upp drog på de sötaste mjukbrallorna jag äger och de halaste jumpadojjorna jag äger.
 Behövde inte ropa på Mr big han stod redan i givakt he he .
Gick i rask takt genom alla områden för att kolla om jag halkade..nej det gjorde jag inte så vad skönt.
Då slapp jag ut och sanda..har nämligen snöjour denna helg...ni trodde väl inte att jag var morgonpigg..


Försökte att somna om eller hur ...fastande vid teven en film om Blizzard..jultomtens ren.
Dög alldeles utmärkt fick faktiskt sitta själv i en timme då kom Jerry upp han var alldeles facinerad att jag hade klivit upp före han och lite bekymrad ..jag hade ju makten i vårat hem fjärrkontrollen till teven.

MMM sånt gillar jag...

När frukosten var intagen så drog jag och Jerry och Jennie till Kårsta .Det var ju dags att titta på en ny kanin till Jerry.Våran lilla Stampe fick tyvärr somna in i förra veckan.Tandproblem bölder i hela huvudet så hemskt..
Väl hemma hos Martin så fanns det ju inte bara en kull att titta på ...den vill jag ha och den och den...
Jerry välj nu !!!!!
Jag hittar en jättesöt lurvig grej nej den är inte fin ...brooooo..men vänta nu jag hade inte mage att lägga ner det lilla trollet ...så söt viskar till Jennie har du mycket stålar på dig....då står hon och klämmer på en liten prickig pryl ....jennie du skulle ju inte ha ett djur till men ser du inte va fin den är ha ha ..vi är två brudar som inte ska åka och titta på animales.....

image4
Låt mig presentera speedy och det är mitt lilla troll jamena kolla lurvet mellan öronen.....
image5
redan kär i sopborsten .....image6
Här är jerrys kanin Emma så himla näpen och han skulle ha en söt kanin gissa om han hade problem innan han valde men denna pryl är gulligimage7
jösses vad säger man jaha bodde vi inte på landet än senimage8
Men varför sopborsten????image9
okey Mr big tycker att de kan ju smaka gott medans katten sover gottimage10
på tvätthögen givetvis.
Så nu sitter man här och dricker grogg medans gubben är och partar jag orkade inte följa med..torrboll nilla jåååå  

Kommentarer
Postat av: Tessan.

Men hörrudu du ..
Inte ska du väl sitta hemma o snutta på en grogg helt själv , Tycker faktiskt att du skulle ha följt med ut jag :)

Naww , fy fasiken vilka gulliga kaniner =)
Får mig att sakna min lilla Tuffs hemma hos mamma.

2007-11-25 @ 00:24:28
URL: http://Wickedis.blogg.se
Postat av: Nilla

Ha ha du vet i bland orkar man bara inte....

2007-11-25 @ 19:26:52
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Thezz

GUD så söta!! Jag vill oxå ha kaniner!

2007-11-26 @ 20:36:33
URL: http://Thezz82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback