så slut

Men tja
Somnade jätteskönt och vaknade av grannens tonåringar hade party i trappen men bekväm som jag är så orkade jag inte gå ut och skälla på dem och be de hålla käften....gymt

Dagen har varit ganska bra åkte upp till stallet mockade bajs och gjorde iordning Marcelle.
Den nya kärleken i mitt livimage11
Red ut och givetvis så glömde jag ta med hovkratsen orutinerat nilla fy skäms..
Nu var det tö och han fick styltor av snömudden.
Men men

Kom hem klart jag fick laga mat..lata mannen låg o sov för han hade ju varit ute och svirat ha ha

Korvstrognaff och spagetti så jävla less på ris fast det är gott med spagetti ju..
Matade smågrisarna klev ut med hunden så nu ska jag vara duktig och hoppa in i badet kanske gosa med gubben mmmm
vem vet ett nyp kanske
Ny dag imorrn och destovärre så blir det ju måndag tvi tvi
bye bye

Kommentarer
Postat av: Tessan.

Haha , fick du ett nyp då? =)
:p

2007-11-26 @ 00:17:48
URL: http://Wickedis.blogg.se
Postat av: jenny falk

Ja du börjar ju bli rätt såå gammal...haha..

2007-11-27 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback