Vågen

Veckans horoskop


Vågen Vecka 17 (21 april - 27 april)

KÄRLEK En ganska så vanlig vecka när det gäller din kärlek och det verkar vara bäst med det vanliga. Det är det trygga och framgångsrika som dominerar i ditt tecken. ARBETE/HÄLSA Nu kan det vara rätt tid för att avsluta ett större jobb. Det kan också vara så att din prestige stiger tack vare detta. Du är den smarte och den som har de kloka idéerna nu. EKONOMI Blir du bjuden till kalas nu så gå och ha mycket roligt. Pengar verkar du få kvar i din börs och det är bästa vinsten för dig. Genom spel tycks du inte få någon vinst.

Lyckotal: 8, 12, 19, 28, 38, 42, 45
Bästa lyckotal: 8

Kommentarer
Postat av: t0tta

Ah! Tack =)

Jo.. Fast det lär ju inte bli mycket tid över till att köra cruising i sommar.. Men det är det värt.. Måste VERKLIGEN styra upp min ekonomi...

Ha en underbar dag i solen =)

2008-04-22 @ 12:47:03
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ok, jag är ju våg. Tänkte på det där med pengarna....tonåringen och jag har precis bestämt att vi ska ta en runda på stan någon dag. Vad kan det då innebära?

"Pengar verkar du få kvar i din börs och det är bästa vinsten för dig. Genom spel tycks du inte få någon vinst."

Vi kommer nog aldrig iväg, så måste det vara.
/P

2008-04-22 @ 21:47:13
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Thezz

Den smarte med dom kloka idéerna. Ja det stämmer så väl in på mig :-P
Får ni ihop nå folk till valborg? funderar på att dyka förbi en stund efter jobbet, men jag slutar 19 och börjar 7 morgonen efter så det blir nog inte jättesent.
Skönt uppe på landet gissar jag? En annan jobbade ju för ovanlighetens skull hehe

2008-04-22 @ 22:52:52
URL: http://thezz82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback