Lååång dag - igen

Veckodagarna bara rullar på.....
Så var det lååång dag igen....
Idag blir det hattigt på jobbet,framför allt på eftermiddagen...

Lill killens skola har grötkväll med pyssel och jag hinner vara där i en halvtimme sen måste jag dra till en besiktning...
Hoppas att jag hinner med gröten ....

Jag har massvis med fakturor och annat pappersgöra så det blir att bita ihop...

Ute då ??
Jo då snöslask...vita flingorna som dör på backen...
Så varmt ute..men alltid trevligt att få se snö i alla fall...



TÄNK ATT BARN VET MER ÄN VAD MAN TROR

En far tog sina tre barn till djurparken för att på ett diskret sätt kunna tala om blommor och bin. När dem kom till apburen frågade han:
- Är det någon som undrar vad dem gör så är det bara att fråga.
-Tss, farsan, sa den äldste pojken. Dem pippar ju bara.
- Íbland gör dem det bakifrån, sa den älste dottern.
-Och utan gummi, sa minstingen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Barn vet mer än vuxna...snart... S

2008-12-11 @ 15:00:28
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback