Kväller...

Sent..allt blev sent..
Sen från jobbet ,ett möte som drog över tiden blä...
Hämtade lillplutten i skolan och tog ett snack där ..idag hade det inte gått bra ,han hade ont i magen ...
Så nu ska jag till rektorn igen ..ja man undrar ju hur långt man behöver gå...
Skolverket kanske...
Sen med maten ..och sen slutligen
Sen upp till stallet...

Väl hemma så ringer min goa systerdotter ..hon mådde inge bra
Så nu ska jag duscha och lägga mej ....
Tänkte jag skulle kolla runt en liten stund på bloggarna....

Må så gott
image122

Kommentarer
Postat av: Mats

Godnatt, vilken fin natur ni har där!

2008-02-18 @ 22:21:53
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

JA du måste ta i på skarpen med rektorn! Vad sjutton så här kan det inte få fortsätta! Jag lider verkligen med dig!

Hoppas att de tar tag isaken på en gång!

Hoppas att du nu fått ta igen dig efter ditt pass på hästryggen!

Kram Sus

2008-02-18 @ 23:23:03
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Ulla

Är bilden tagen igår? Kortärmat? Var det så varmt? Ge dig inte ang sonen. Något måste kunna göras. Finns det ingen lärare som han känner extra förtroende för som skulle kunna ta sig lite extra an honom. Hur ska han kunna lära sig saker om han har ont i magen. Varje dag? Tänker på Er! /Kram

2008-02-19 @ 06:14:38
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Gabriella

Sa sota ni ar! Men vad trakigt att din pojk har ont i magen i skolan!?!!
Ja, du har ratt att bade jobb & familj maste kannas stabilt, men problemet ar att fastan jag garna vill ha en babis till, sa kanns det i jobbet alltid som om att det inte passar att bli gravid/fa barn "just nu". Jag maste vaga ta det dar steget...

Jag jobbar inom ett valdigt snavt omrade som kallas for "internet governance". De flesta vet kanske inte att internet faktiskt har en "regering", men det finns alltsa och jag jobbar for denna internetregering. Det blir mycket resor, for att man maste ju vara i hela varlden och traffa folk. Fast jag reser mycket mindre nu an vad jag gjorde forr, innan jag fick barn - se, dar fick jag kompromissa och ta en trakigare position, men som gav mig mer tid hemma. Sant ar livet!
Forresten - det kanns ocksa som om ett litet "genombrott" ar pa vag i min ridtraning, sa det kanns ocksa fel att behova lagga av i nagra manader, nu nar det borjar se ut som nanting! :-)

2008-02-19 @ 10:25:28
URL: http://ibag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback