nu är jag slut

Vilken dag..jättebra samtal goo mat ...
Solen sken fast det blåste...

När jag var klar så drog jag direkt till stallet ..som ligger fem minuter från kursgården ...
Gäller ju att planera..

Red till travbanan och galopptrackade ,de har även raksträcka som har djup tung sand där tränade vi oj oj vilken trött häst...
Avslutade ridturen uppe i skogen med lite klättring....
Väl hemma mockade jag i racerfart slängde mej i bilen och drog hem..

klockan hade slagit 19...in i duschen och upp till willys..
Storhandlade för fulla muggar...

Nu sover lillkillen och har satt mej för första gången sen 6.00 i morse ..gubben påstår att jag fnittrar så
lite trött är jag....ha h a

Tack för att ni berättade eran dag..lite avis blir jag på de som har sportlov med sina barn...
Bättre planering för mej nästa år....
Nej nu ska jag kika runt en en cigg och sen i säng...
Må så gottimage137

Kommentarer
Postat av: Mats

Lite fnitter är väl alltid bra hihi, sov gott! Oj nu blev jag röksugen... igen...

2008-02-25 @ 22:31:15
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Jessica

Förtrollad vad rolig. Dom hade snott en hel del från andra disney filmer å det va lite roligt. Och sen är man väl lite svag för killen i filmen ;-) Dessvärre så va den väl lite förutsägbar på vissa ställen men d är ju trots allt en disneyfilm. Helt klart sebar tycker jag! Ser den gärna igen.

Hare gott! Kram

2008-02-25 @ 22:41:27
URL: http://jessicassida.blogg.se
Postat av: Mia

Det lät jobbigt det där... ;-)

2008-02-26 @ 19:45:32
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback