crap

Vilken dag!
KL är kvart över tio på måndag kväll och har fortfarande arbetskläderna på mej.

Jag har inte ens hunnit gå ut på bloggen på lunchen...
Men vad har hänt då ?? Måndag massa skit som händer under helgen som absolut ska lösas på måndagen
trollpacka tror alla att jag är..hur ska en person kunna lösas fleras jobb..??

Nu är det ordnat plus att jag kastade in hunden i bilen drog upp och pussade på hästen.
Pernilla och drog en repa till madame .Hon såg välmående ut jätteskönt faktiskt.

Kom hem lekte superkvinnan ni vet den som alltid får ordna allt grrrr
Jag är inte bitter ha ha bara lite less på att allt ska hänga på en person....
Nej in i duschen hoppas att jag hinner vara lite mera aktiv i morgon....


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Kallt ...me to! Uggla va ju mysig...:)

2008-01-15 @ 04:56:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: mamma

hej vad kull med mondag vi har regn

2008-01-15 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback