Nu e det nästan natt

Vilken jävla dag,efter arbetsdagen så drog upp jag till hästen ut i spöregn och red en runda på närmare 1 mil just nu håller vi på att bygga upp konditionen ..vi =jag och häst.
Tycker att jag blir bra mycket flåsigare än han..hur går det ihop då?
Tur att han är underst ha ha

Kommer hem dundrar in i duschen ,kommer ut luktar jättegott..har två barn som tjatar som fan..
ska vi handla då

Grymt trött inte alls pigg eller¨på humör
Åker till Willys med två barn .Hur klokt är det.Höll på att få psykbryt..
Hem nej varför ska jag vara här..
Tog lillkillen med mej ,drog till en polare som är lika sjuk som jag en skitbra människa.
Du kan vara sur/glad men hon tar dej som den du är ...
på något bättre humör sitter jag försöker att skriva något bra fast....ja ni vet
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Morning! hahah låter ju inte så bra med 2 barn på Willys;/

2008-01-19 @ 06:31:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: MissyElliot

hrmf, båda ongarna med och handla, en fredag....Ja, ja, ibland är det bara att ta tjuren vid hornen!

Trist att ni haft inbrott igen, det är alltid lika surt när man blir påmind om att det finns människor därute som bara vill ställa till med jävelskap!
Hoppas att detta var sista gången...
:-/

2008-01-19 @ 09:08:47
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: mamma

hej ja har står allt silla med tancke på sten snö slaskt avgasröret paj
men allt löser sig till sist
puss

2008-01-19 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback