Fredag

Så skönt att det är fredag...
Jag har överlevt första veckan efter semestern....

På tisdag nästa vecka blir mitt badrum klart ,det har tagit lite för lång tid ...5 veckor men men
Så då får jag varmvatten igen jippie gissa om jag ska skura och dona...
Det blir nog ett besök till ikea då jag inte vill sätta upp standard prylarna utan ett nytt badrumskåp och draperi,toa hållare krokar och diverse små plock..lite kul faktiskt

Igår var jag hästfri så hunden fick lite extra uppmärksamhet,han träffade en Afghanflicka..liten svart sak ...
En jättefin kväll att promenera i....så det vart en skogstur....

Planen för idag
arbeta klart
Hämta Jerry från fritis
Ut med hunden
Upp till hästen
Hem
Terra grannen - duschlåning...
Listan kan ju bara bli längre....

Middag idag blir nog ugnstektregnbåge med potatis och äggsås.....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken tid serveras middagen ;)

Ha en bra fredag!

2008-07-11 @ 08:16:58
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback