Måndag igen

Vaknar på morgonen och drar till jobbet....
Skönt väder det har regnat och åskat i natt eller på morgonkvisten så luften var lätt ...det gick att andas...

Helgen då
Lördagen var vi på dop,ettpar vänner i från klubben döpte sin lilla tös...
Otroligt liten och söt kyrka....skånela kyrka..
Efter vart det fika och det var inte bara vi som ville fika en miljon getingar hade samma tanke .....
Vad de små rackarna kan få folk att flytta på sej snabbt....

På kvällsidan var jag till stallet,fixade iordning hästen inför morgondagen...
Var hemma 23,30 lite lätt trött kan vi ju påstå....

Söndagen...
Börjar med att min hästskötare/moraliskt stöd försover sej...ha ha
Upp till det lilla hjärtat...
Knoppade och gjorde han fin....
Emma en av småtjejerna fick göra en inbakad fläta på mej...snyggt blev det..

Det började inte så bra på tävlingen de hade flyttat fram mej ,till mej i telefonen skulle jag rida efter pausen så jag tar det lugnt..kommer upp och ska kolla hur många är det före mej ,,då är de snälla att informera att ja du ska in om 10 min....
Skit med stora bokstäver ...kastade mej in på framridnings banan..hann rida fram i 10 min hade önskat 20 min ..allt var farligt tistlarna vid staketet,en gammal vagn med hinder var jätte farligt....

Så jag var inte nöjd med hans form....
Kommer till ridhuset drog på mej kavajen ...
Det var nog bara 45grader där inne.....

Men jag är nöjd ingen placering men med den korta framridningen så kan jag förstå....och den värmen...
Han lyssnade gick inte i kanonform , lite okoncentrerad...men vi gjorde det bra....

Hemma så hade vi kräft skiva ...varför inte fast det är söndag...
Gott ,gott.....

Jag kastar ut lite kort senare från tävlingen....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Full fart hos dig i helgen...åska hade jag velat ha här, det skulle behövas lite rensning i luften :/

2008-07-28 @ 08:49:06
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Japp den har varit toppen:)

2008-07-28 @ 09:03:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Nettan

God morgon.

Här har det inte åskat, men är jättefuktigt så jag måste sätta på airkondition inne.



Ha en bra dag på jobbet !

2008-07-28 @ 09:08:35
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: ejmis

Snyggt jobbat med den stressen före!

2008-07-28 @ 11:21:04
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja, vi pratade om sånna igår faktist, för jag såg ett på rea förra året fast handlade inte då, det var ju dumt! Nu har jag köpt ett stort parasoll med uv skydd, det får duga ett tag!

Kram

2008-07-28 @ 13:03:51
Postat av: Camilla

Vad bra att det gick skapligt i alla fall. Ni kom runt och det är ju bra i sig:-)

Det går nog bättre i nästa.

Ha en fortsatt fin dag!!

2008-07-28 @ 14:45:28
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback