O yes måndag

Det är ju så kul att gå till jobbet ha ha .....
Man sätter sej och kollar in helgens bravader ....sen är det bara att ladda pennan och skriva störningsbrev...
I love it ha ha nej då alltid lika träligt...

Väder rapporten utanför mitt fönster...

Mulet kom några stänk när jag var ute och rökte...

Hoppas att vädret är bättre i kväll...så att jag kan träna med hästen...
Igår funkade det riktigt bra...så vi får träggla vidare..

T kom över och vi satt och kollade in hästannonser.
Det kan ju inte vara kul att vara hästuppfödare i dagens läge...
Priserna för ett föl med bra stam är inte mycket om man tänker vad det kostar med språngavgift och annat innan den lilla kommer...

Det var lite funderingar..


Så ett litet citat

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, betyder det att det är du som skall ro.

Vad har ni för planer i dag??

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, det ska njutas nu i 3 veckor.

eftersom jag tar med mig maken så kommer dom inte undan för han kan vara dryg och envis och saklig och kunnig.

Kan jag med....men inte såå dryg kanske, :D

Ha en skön dag!

2008-07-21 @ 08:52:56
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Mia

regn....det passar bra att riva tapeter en sån här dag, eller hur??? :-)

2008-07-21 @ 09:53:14
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: ejmis

Sista dagen på semestern så i kväll ska jag ladda upp för arbete igen.

2008-07-21 @ 16:24:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback