dag

Efter jobbet så åkte jag upp till stallet ,fixade i ordning allt runt om kring.
Drog upp till ridhuset tanken var att Pernilla och jag skulle hoppa lite...
Men hela ridhuset vimlade av folk var en inte var förtjust att vi skulle hoppa.
Så Pernilla åkte hem och jag blev kvar..arbetade markarbete .Han gick bra .
Däremot så blir jag så förbannad när folk inte kan reglementet.
Enkla reger hur man rider i ett ridhus.Håll till höger vid mötande ,Skritta aldrig på spåret när andra arbetar i högre tempo.
Tills slut så tröt mitt tålamod ,jag kan bli ganska irriterad av mej helst utan nikotin så jag kastade på grejerna på hästen.
Transporten skulle komma om 20 min näe..jag red hem..
En trött men goo häst..
Nu ska jag dra ut med min kissnödiga hund....
Sen ska jag ut och läsa era bloggar....
image187

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jooo... du har ratt. Jag ar svag for Donald, hur korkad och klumpig han an ar!
Annars maste jag saga att jag i allmanhet beundrar din energi. Du har fullt os med barn, jobb, hast, hund, hem, div. andra husdjur - och sa cigarettavvanjning samtidigt. Jag har inte halften sa mycket att sta i, och anda kanner jag mig helstressad for det mesta. Respekt!
Ha en bra pask!

2008-03-20 @ 23:25:46
URL: http://ibag.blogg.se
Postat av: Jennie om jag får be...aarrghhh

röka..å rida...å jjjaaaa...hihii...mmm...äähh..va'?ja så känner jag..vaddå...hajar du inte..joho...hehehe love u...

2008-03-21 @ 13:16:30
URL: http://www.starsofsvea.se
Postat av: Elin

Haha ja det där känner jag igen. Man skulle kunna tro att det är barn som ofta inte kan reglerna, men i många av fallen är det äldre personer som haft egna hästar länge. Oerhört facinerande att de aldrig lärt sig det ordentligt.
haha.

2008-03-22 @ 23:44:58
URL: http://elinsointressanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback