japp igen och igen

Nu har jag fixat hästen .
Det fryste på ganska bra nu på kvälls sidan....
Jag red till Ålsta trav bana och galopptrackade lite...faktum att han fick jobba mycket i trav oxå....
Givetvis i form men med det rätta svunget i bena ,väldigt elastisk och fin häst..
Jag tror att för att få han gå tryggt i ökad trav på dressyr träningen är det viktigt att han bygger upp de rätta musklerna så att han orkar och plus att han måste lita på mej....

Vi hade kul han var riktigt modig att gå ute själv fast det var mörkt...det är inte lätt alla gånger att vara häst..

Nu sitter jag med en goo öl i handen och tänker kika runt lite hos mina bloggvänner sen tänker jag dyka in i duschen....


Hade en bra dröm här om natten..Jag vann pengar ..som jag smart delade med gubben ...
Drog och hanlade diverse dyra hästsaker....och varför dela med karl givetvis så att han inte kan opponera sig att jag köper hästsaker...hahaha

Har ni haft nån bra dröm???

Sov gott och glöm inte att berätta drömmarna he he


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Jag gillar att firra, men är nybörjade med flugspöt. Gjort några träningskast mest..

2008-03-04 @ 22:08:05
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Din traning later saaa avancerad mot det futtiga vi haller pa med!!! Gud, vad mycket man har kvar att lara sig! Ang. flytta fran Sverige - jag flyttade fran Sverige efter studenten, 1994 - forst till Tyskland, sen England, sen Osterrike, sen Belgien och sen Polen. Nar jag flyttade forst sa trodde jag jag skulle komma tillbaka efter ett ar, sa jag tog det inte sa "allvarligt" som jag kanske hade gjort om jag vetat att jag inte skulle komma hem sa snabbt! Men jag trivdes, sa jag stannade... Sen traffade jag min nuvarande man... mitt jobb flyttade runt i Europa och till slut blev jag gravid och fick ta mig samman och flyttade darfor till min man i Polen (vi bodde "isar" i 7 ar). Allt har varit ratt smartfritt hittills, faktiskt. Det finns saker jag saknar jattemycket (tex vissa traditioner eller maten - men tack och lov bor jag nara IKEA som har en liten "Swedenshop" med svensk mat) och ibland "hugger" det till utav saknad, nar jag inser att det finns nagot, typ en kansla eller en sarskild atmosfar som jag vet jag aldrig kommer fa uppleva i utlandet. En sak som hjalper jattemycket ar att jag kan lasa svenska tidningar pa internet, sa jag "hanger med" vad som hander i Sverige och da kanns det inte sa farligt.

2008-03-04 @ 23:26:22
URL: http://ibag.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning! Drömmer alltid knasdrömmar jag nästan:))

2008-03-05 @ 05:03:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ulla

Godmorgon! Hoppas du sovit gott och drömt något bra även inatt. Min drömmar finns nog, men det är inget jag minns när jag vaknar på morgonen. Tyvärr! Jag är fascinerad över vad man kan drömma om och varför. Ha en go dag!

2008-03-05 @ 06:46:59
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback