Långfredagen

Idag vaknade jag 6,45 nej nu ska jag sova gick och lade mej igen.
Fick sova till kl.9,00
Efter en rask promenad med hunden åkte jag upp till stallet.
Ridträningen...gick bra.
Först var han en mupp sen så fick jag han att gå som en gud.
Men jag får inte släppa en sekund med under skänkeln för då tappar han form .
Så tjejer man får rida varje sekund på denna underbara häst.
Små signaler med tyglarna och fångar upp emellan skänkel och tyglar...
Gick bra men jag är mör i kroppen..
Ingen martingal och inget pesseoa bett..utan ett tvådelat bett ganska tjockt och den fina dressyrsadeln...
Ja jag 'r nöjd..
Nu är det snart dags för käk.
Potatisgratäng med nötkött..mums...
Påsk kramar till er...

Kommentarer
Postat av: pixi

Visst e det en skön känsla när man har kontroll?!!Tack för påskramen ,här kommer en till dej!!Hoppas du får en mysig helg!Kram kram ..p

2008-03-21 @ 21:33:08
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Annsingen

Morning!

2008-03-22 @ 06:54:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback