onsdag

oj oj idag har det vart en jobbig dag har inte hunnit att blogga och inte svarat på kommentarer sorry..
Jag gör det i morron nu ska jag ta en cigg och slänga mej i sängen bredvid en snarkande kille....

Red för min tränare idag och det går bra nu måste jag plugga in Lc:1 programmet sist jag red det var jag i 4:månaden dvs.14 år sedan det lustiga var att de har knappt ändrat nått det har nya regler för 2008 Ej halt i början och serpentiner...
Hästen är nyss fyllda 7 år och aldrig startad i dressyr endast när han visades som unghäst..
så både för hans huvud och för mitt så startar vi lite lätt...

Spännande..på min tid behövde man inte grönt kort oj oj lite ändringar är det ju.....

Go natt
image170

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Morning min vän!

2008-03-13 @ 04:59:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Pialotta

Ja du, det där med att rida dressyr tar säkert sin tid att lära och allt förändras så varför inte dressyren oxså.
Ha de gott och jobba lugna gatan:-)
Kram

2008-03-13 @ 10:02:21
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback