Ha ha

Jo men nu har jag haft fullt upp så bloggen har hamnat i skymundan.....

Jo angående det tid.inlägget..
Det mest är sanerat och fixat..och fredagen blev lugnare men ändå inte...
På eftermiddagen åkte jag upp till herr häst tog en skritt tur ute i våran härliga natur...
När jag kom hem så bakade jag åt min stora sons klass det skulle sälja julkransar och hembakat på torget...

Så när man står och bakar för fulla muggar dyker en kompis upp..så vi bakar snackar skit och dricker öl...
Raaap...

På lördagmorgonen åkte jag upp till min herr häst igen och tog en tur..han är knäpp i 20 min bråkade vi om hur farliga igentligen 2 plastpåsar är ..de log i diktet...oj oj monster..men jag är rödhåriga han oxå så efter en strid kamp så vann jag ha ha

Ungarna sålde nästan allt tror att de fick in ca 4000 tusen skitbra...kramsarna hade de bundit själva ..jättefina...
Nu ska jag dra till en kompis och äta middag...
Må så gott



Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Ikea har jag alltid tålamod med;))

2008-11-30 @ 07:04:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Två fuxar alltså..hm..ja det kan bli kamper där förstår jag;-)

Ha en skön Söndag!!

2008-11-30 @ 15:13:57
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback