oj va öl e gott

Så där då ...
Kycklingen in slängd i ugnen död givetvis
Års mötet på klubben av klarat...

Jag är ju med sen 11 år tillbaka i en raggar klubb
Sollentuna Doorslammers...
Och nu blev jag band ansvarig..
Jag har ju så lite att göra på dagarna så det är klart en liten grej till

Tur att man är kvinna

ha ha

På torsdag är det wheels kryssning med cinderella..

Massvis med raggare
Bra musik
jag menar va kan gå fel
H haaa mycket jag vet
Men kul brukar det vara


Glömde jag säga att öl är gott
sitter och bloggar och dricker bira mums

Elina jag hoppas att herr häst skötte sej i dag...
I går lekte han dynamit harry

bra namn

adjöss


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hehe, klart att de ska ge extra jobb till dig, du sköter ju alla andra järn i elden fin-fint! Jag berättade förresten om dig för mina arbetskamrater i Bryssel för några dagar sen. De fattade inte riktigt "raggar"konceptet, hehe. Tur att min svenska arbetskamrat var med så hon kunde intyga att jag inte hittar på.

Har tyvärr ett ofrivilligt häststopp, eftersom jag haft ett sånt eländes krångel med halsen och varit på antiobitika i en månad. Hade tänkt mig att dra till stallet på tisdag för att se om rumpan kommer ihåg hur man svänger sig upp på sadeln. Måste säga att jag saknar det så mycket att jag nästan får ont i kroppen och gråtattacker när jag tänker på det!

2010-02-06 @ 20:27:51
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: ejmis

Varför varva ner när man kan varva upp? ;)

2010-02-07 @ 10:37:02
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Theres

Hej hej, nej vi ska inte med på kryssningen den här gången. Har så mycket at stå i här hemma så det får bli nästa gång istället :)

Hur gick det på mötet då? Inga skandaler i år?

Ha det gott!

2010-02-07 @ 13:44:48
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Elina

Jupp, herr Dynamit-Harry skötte sig galant med mig på ryggen, dock inte riktigt lika mycket dynamit, snarare småsprutt-Harry. :)

Lät som du hade en rätt trevlig lördag må jag säga. Eftersom du nu är bandansvarig tycker jag du ska köra ett riktigt bandhäng på kryssningen. Jaga banden och gå på häftiga band-efterfester.

Hopp förresten att herrn skötte sig idag, syftar på hästen och inte på karln din. =)

2010-02-07 @ 18:00:22
Postat av: Elina

Fast.. hoppas även att din sköter sig han med!

2010-02-07 @ 18:01:20
Postat av: Jessica a.k.a systeryster

Hittat tillbaka till din blogg igen!

Vad roligt att ni ska på wheels, bara 2 dagar kvar nu! Vi ses i baren eller på dansgolvet :)

2010-02-09 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback