vintern slagit till

 
Så har kung Bore dragit in genom sverige igen....
Visst är det mysigt när det blir ljusare o..
Mindre mysigt när man står kl.6 på morgonen och inte får igång bilen...suck
Nytt bil batteri inköpt bara 1100 kr fattigare på ett kick..
O min pärla är inte roligt när det blir kallt dörrlåsen frusen under färd så jag har blivit en hejare på att krypa ur bilen....
Låsa den är ju inte ens att tänka på ...
Jag är glad att jag inte är tjock...då hade jag tagit ledigt över hela vinter säsongen...
 
 
Igår kväll hade vi tre strömavbrott..
precis när Per moberg hade sin teve serie..den gillar jag...
Han har typ samma ordning bland kryddorna som jag he he
skönt att man inte är ensam..
Nope i dag blir det möten hela dagen...håller på med en ny struktur i vårat fastighets system ..
Kort brake för lunch när alla äter så skyndar jag till hästarna o lunchar...
 
kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabi

Kylan är tydigen på väg hit också. Än så länge har vi bara lite snö och helt OK temperaturer, men värre lär det bli. Duktig du är som hinner/orkar med allt och som segar dig upp kl 6. Jag vaknar vid 7 och har sen ångest inför allt jag måste hinna uträtta, och det inkluderar tyvärr också besöken hos Malina, trots att jag inte är där dagligen. Hade varit trevligt om dagen kunde vara ca 5 timmar längre.

2012-12-04 @ 08:27:19
Postat av: Mia

Ja, fyttiattan nu är det kallt!!! Eller åtminstone tillräckligt...vill INTE ha -38 som det var för nåt år sen...Jag är lite för dålig på att ha långkalsonger för det... *L*

2012-12-04 @ 15:01:05
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: soffie

blä för strömavbrott..trist med bilen ,min bil va snäll idag för när min gubbe åkte till mitt jobb där jag hade lämnat bilen igår kväll var det inget fel på den knepigt...

2012-12-04 @ 21:39:18
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback