Men oj...nytt år

 
Det är ju 2013..
Elina du får titta på jerry ..inte en öl
Allt har ju bara gått så fort...
 
Julafton var en hemma kväll ..lugntn o skönt och som vanligt för mycket mat...
Jag har ju jobbat jul och nyår...så en hel del övertidstimmar..blev det ju
 
Nyår firades på vår gårdspub..eller gubbdagis som vi i folkmun kallar det...
För mej lugnt o skönt....
 
Jag har haft så mycket för mej har tänkt att blogga men sen har jag inte hunnit...
 
Tog ledigt veckan första veckan på året..åkte upp till landet ..
Och ett stort tack till dej elina som både läser min blogg plus tar hand om vår fina röda häst ...
Utan dej hade jag fått vara hemma...
 
Herr häst fick en tur i ridhuset..idag..
extremt mycket ryttare plus träning ..resulterade i en överspänd häst..som i ett frusterat tillstånd gick under hand..
krummade i hop sig..för mycket..men dock ett lyssna bra pass..
Jag har mycket att skriva om men ska väl göra det i morgon...
 
 
Har ni vart utsatta för att få varor hemskickade som ni inte beställt!!
Jag har just blivit utsatt för det...
Natt

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha vilken söt bild på Jerry! :) mycket bättre än ölbilden. ;)
Kul att du bloggar igen. Kram

2013-01-09 @ 06:53:54
URL: http://www.elinawahlund.blogg.se
Postat av: Mia

God fortsättning på dig vännen, hoppas det här året blir riktigt fint för er! :-)

2013-01-09 @ 07:53:37
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Gabi

Gott Nytt År! Kul att du är tillbaka! Hur hade sonen det i Thailand?

Tack för tankarna om ridningen... jag är i en lite komplicerad situation just nu, eftersom jag håller på att byta "skola" till en mjukare och finare än den gubben jag red hos innan lärde mig. Fast just nu rider jag ju inte, eftersom Malina är halt. Men i alla fall, min nya tränare sa att jag skulle glömma mycket utav det jag lärt mig hos honom... så att om han tycker jag försämrats är det på sätt och vis ett gott betyg, eftersom det betyder att jag verkligen ändrat ridstil... (jag besökte honom mest utav sentimentalitetsskäl, eftersom jag är tacksam för all tid & energi han investerat i mig).

Knepigt, det där. Få se hur det går när Malina äntligen kan börja träna igen.

2013-01-09 @ 14:57:20
Postat av: soffie

nä jag har haft tur med det med beställda varor jag får det jag beställer.hoppas du får ordning på det som du ej beställt va knepigt?god fortsättning till dej och va skönt att du fick dej lite ledigt.Kramen

2013-01-09 @ 21:30:04
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Svar: Jag hoppas på fler gymtillfällen tillsammans med min man.

2013-01-09 @ 21:43:34
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback