Finns det ngt värre

Än magsjuka..

Har legat sen i fredags..

Nu är jag på jobbet men gubben e hemma..

Undrar när barnen kommer?

Hoppas att jerry klarar sej de har klassfest i morgon som de fått kämpa att få ha

Det vore ju typsikt om han blev sjuk...


 

Herr häst
 har faktiskt gått kanon bra och mycket
så han tyckte det nog var skönt med 2 dagars vila...

I går lite försiktigt red jag ut på grönbanan...
Ville av någon konstig anledning vara nära...
Han jobbade jätte duktigt var så lyhörd att jag tänkte halt och han gjorde den
Förflyttningar ..det räckte att jag satt över på det sittbenet och en mjuk förhållning---tripp tripp
Inget bråk inge förböjd..
Nästan som en barbie häst...
Jobbigt dock i kort galopp med tempo växlingar och halter men han lyssnade och var glad..
Vi får se vad vi ska göra idag...

Nej dags att börja jobba...

So long

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tackar! Kan inte gå och rida pga den förbenade förkylningen. Och stallet som stänger snart!... :-(

Ajaj, har du åkt på magsjuka - det är värre än förkylning, det. I förra veckan var typ hälften sjuka på konferensen, men jag klarade mig tack & lov. Hoppas Jerry klarar sig också.

2010-03-16 @ 15:39:22
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Mats

Krya på dig! En av våra hästar vann ett travlopp i Paris, inte alls dumt :)

2010-03-16 @ 17:31:55
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback