Bättre sent än aldrig...

Man kan ju undra hur det står till ute i blogg världen....??
Finns det några kvar som man känner ....
Jag är nog nominerad till den sämsta uppdateraren i alla fall..

Snart jul igen...
Jag har fixat min egen julklapp ...
Herr häst..
.

Vi har en historia ..i fem år har jag ridit honom 4-6 dagar i veckan..
Men pernilla som har tre hästar till orkar inte ha kvar så många och det förstår jag..
Den enda som är säljbar är herr häst..mitt hjärta...
Så vi får iväg och tittade på berga lantbruks gymnasium med häst inriktning för de var intresserade av honom...
När vi kommer hem så säger pernilla...köp han...
För vad??
Men han kommer hem till gården så nu kommer jag bara att ha 30 steg till stallet...
Ridhus yes....spolspilta regelbunda bra tränare som kommer så ja
Det är en bra julklapp...Familjen får hårt bröd och vatten i bra många år....

Värt ja absolut....
Kan ju inte skiljas från min kompis....


Kommentarer
Postat av: Mia

Heliga guds moder, du lever!!!! Hurraaaaa!!!! ;-)))

Härligt att se/höra av dig igen L

Vatten o bröd kontra häst...tja valet är ju ganska enkelt ;-))

Ha det fortsatt gott i sadeln...

2011-12-08 @ 11:34:53
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Theres

Jaså den är vid liv iaf den gamle bloggen ;)

Jodå vi åker upp en sväng i jul. Om allt går som beräknat så är vi upp 20-26. Skönt att fira jul hemma hos familjen :)

Kram!

2011-12-08 @ 22:36:42
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Gud vad kul att se ett inlägg från dig igen! Och vilka nyheter!!!!!!! Du gjorde helt rätt! Klart man inte kan skiljas från sin kompis. Kan inte du blogga lite om er träning!? Nu när jag gör mer avancerade grejer så hade det ju varit superintressant för mig (ja, egoistiskt, jag vet). Hoppas på fler inlägg i vilket fall som!!!

2011-12-08 @ 23:53:01
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul att du är tillbaka...nu stannar du väl??!!

2011-12-10 @ 21:44:39
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback