Nej men sluta då....att gäspa





Sjukt trött blir inte piggare..nu längtar jag till helgen ..
Har tagit ledigt första veckan...
Tror inte att jag kommer att vila då jag flyttar herr häst..på tisdag



Det ska ju städas i den gamla boxen och grejor skall tvättas osv...
Ni vet...
Fast jag slipper mitt jobb...yes....


Nope arbetsmoralen är låg....fast jag har gjort det jag ska i allafall
Och man ska vara lycklig att man har ett jobb..allt det där vet jag ..
Men jag är en ärlig människa ...det känns inge roligt just nu...

Rökfri 29 dagar


Gäsp på er


Kommentarer
Postat av: soffie

wow va duktig du är som hållt dej från rökningen så många dar, känns det jobbigt nu? hoppas du är piggare imorrm kramen

2011-12-29 @ 20:39:36
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Såntdär fysiskt arbete när man förbereder inför nåt man ser fram emot (Herr Häst!) kan ju ändå vara himla skönt och lite terapeutiskt nästan, så nog tror jag nog du kommer få nån sorts vila från jobbet. Jag börjar jobba på tisdag, bävar! Så jag förstår din trötthet/göra bara vad man måste-känsla.

Så himla duktig du är som verkligen lyckats skippa cigaretterna så pass länge nu, mår du bättre eller är det fortfarande jobbigt?

Ja, jag var klantig i skidbacken, förbannar mig själv hela tiden, just nu känns det om om jag aldrig mer vill stå på ett par skidor!

Och, ja, det tråkiga med alla dessa människor som förpestar ens liv är att de själva inte inser det. Men jag tror nog vi alla känner såna. Bara att försöka att ignorera så gott det går.

2011-12-29 @ 20:51:43
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback