Okey i dag är det en ny dag.....








Kommer ju på mej själv att jag är nog väldigt negativ just nu...
Inte likt mej ..brukar ju alltid låta det mesta rinna av mej...

Så nu måste jag rycka upp mej..
undrar om mycket av denna gräv en grop känsla beror på att jag faktiskt
varit rök fri i hela 16 dagar..
Nästan så att jag skulle skrivit trum virvel.....
16 dagar

Imponerad lite själv..
Notorisk rökare sen 13 år s ålder och det fungerar riktigt bra ...

Herr häst har gått så jätte bra i dressyren så man blir nästan tårögd..
Hoppas att allt löser sig med flytt och allt
för jag känner ju att nu är han på g igen

Och det finns sså fina tränings möjligheter hemma ju....

Håll tummarna


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna allt jag kan!!!!

OCH gratulerar till rökfriheten, så jäkla bra gjort...jag väntar på att få höra av rökavvänjningen som ska hjälpa mig... :/

2011-12-16 @ 20:55:56
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Theres

Nejmen slutat röka minsann?! Bra beslut, hoppas det går bra :)

Kram

2011-12-16 @ 22:27:14
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jamen! Fantastiskt! Då har du klarat av den värsta biten, ju! Grattis! Inte konstigt att du varit på dåligt humör, då! Snart kommer du vara positivt & må bra igen! Vad tränar du på med Herr Häst just nu? (nu börjar jag kunna tillräckligt för att fatta vad du pratar om!).

2011-12-17 @ 13:40:58
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback