Bil sätes smak i häcken..

Ljuva student tid..
Idag har två av våra nära o kära tagit studenten
givetvis inte nära och inte på samma ställe..
suck..så less att åka bil vill bara komma hem..nu tror att vi börjar att närma oss har ca 4 mil kvar..

Känns bra

Då kommer herr hund att bli glad

Tydligen har solen lyst hela dagen där vi bor men där vi vart i dag så har man haft långtröja..inte hela dagen men det började att regna..
Hagarna är bra mycket grönare än hemma..borde ha regnat hemma i stället..
Tur att jag vattnade i går kväll..

Stora grabben stannade hos syrran..med löfte om att få köra gräv maskin..
ingen glass muta där inte...

solong


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hoppas ni kom hem välbehållna till slut!

Grävmaskin - det hade man kunnat muta Robin med att göra vad som helst! Vad är det med killar & grävmasiner, hehe!

Ja, jag fortsätter drömma om ridningen jag. Efter min konferens i Singapore ska jag iväg till favvostallet på intensivträning i en vecka. Det gjorde jag två gånger förra året och det var väldans givande. Nu börjar jag fatta flera grejer jag inte fattade förr... och man vill bara kunna mer och mer ju mer man fattar! Tjusningen med ridning.

2011-06-13 @ 22:20:47
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback