Blöt snö o söndag

så var det söndag och blöt snö...
suck det ska vara minusgrader.....så man slipper slasket...
Igår tyckte jag att jäklar vad bra jag jobbat i stallet snart klar..ska bara mocka...
Och det brukar ju inte ta så lång tid...men grannes vattenkopp hade läckt så det vart att tömma hela boxen ..
sopa och ströa om japp en riktigt rengöring..he he
Så typiskt när man tycker att nu går det bra..
Ska inte tänka så...
 
Vi hade julbord på gården ...helt okey..
Gjorde ägg..och omelett...
Man kan ju inte vara utan omelett på ett jul bord...Har ni ngt som bara ni vill ha på ett julbord..??
 
Nu har sonen vart borta sen i torsdag har fått mess att de alla mår gott..
Man kan ju inte låta blli att undra..saknar den plutten ...
tyst i rummet ...suck två veckor kvar...innan han kommer hem...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: soffie

samma hos mej med blött ute men än är det snö kvar iallafall. ha en mysig 3e advent...

2012-12-16 @ 14:11:57
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Gabi

Samma här ang. snön. Attans med stallet, vad retligt! Jag älskar Janssons, så det ska alltid vara med på julbordet. Tack och lov är det älskat här nere med (en riktig succe', faktiskt, har fått ge receptet till hur många som helst). De där två veckorna kommer gå snabbt som ögat, ska du se!

2012-12-16 @ 22:05:35
Postat av: soffie

hoppas du haft en bra måndag:)det har jag ,,

2012-12-17 @ 20:06:31
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Gabi

Hello, ville bara säga hej! :-)

2012-12-18 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback