jo då

jag har ju inte orkat att skriva lata mej......men nu ska jag påta ner några rader....
Vi var ju till landet i helgen och det var så skönt ...käkade morsans mat alltid gott.
Petade sig i naveln och bara tog det lugnt ,fast vi var ju lite duktiga pyntade farstukvisten med en jävla massa gulliga lampor närmare 300 st .Jag var ju väldigt orolig att jag köpt för lite då håll gubben på att dåna han undrade om vår farstukvist var flera kvadrat....ha ha 
Åkte hem och bara deppade i hop vill ju inte vara där men jobb växer ju inte på träd letar med ljus och lykta..
snart är det jul tjo ho var och shoppade julklappar men plånboken gillade det ju inte...blä blä  

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godkväll! ha en trevlig lucia^^

2007-12-13 @ 17:33:55
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Tessan.

Haha , nej den gillar väl aldrig , när pengarna rullar iväg.
Du får bli bättre på att skriva :P

2007-12-13 @ 17:50:04
URL: http://Wickedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback