jooo

Idag har man jobbat en sån där jobbig dag 7-19 lång ...Fast det gör inget för imorrn ska vi dra till landet och det var längesen...Jag ska julpynta och göra fint och vet ni det är ca 40 cm snö ...jag älskar snö ..så less på det här pissvädret hemma regn och grått ..plus att människor blir för fan inte kloka ..utan sol går de och gnäller psykopater hela hopen...blä
Nu sitter jag på ett sånt jobb där man måste ta folk hela tiden ...le le och bestämt förklara si och så och alla gillar inte si och så för innebär oftast att de inte för som de vill...jag bestämmer moooa
Hemma har jag en tvätthog lika stor som min tre sits soffa ja faktiskt den ligger ju där i .....
Måste ta tag i den ...
Jul snart skitkul tänk om man kunde ge barna det de vill ha....jag vill ju oxå julklapapr jag vet att jag inte är tre men det är kul med presenter....
klämma och känna ...japp japp nej nu ska jag fortsätta att jobba hemma för det gör ju ingen annan....

Kommentarer
Postat av: jenny falk

Saknar dej jätte mtk! tänkte komma o hälsa på såå snart ja kan.. :/ äääälskar deej =)

2007-12-09 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback