Fredag

Varför känns det så bra bara för att det är fredag he he
Tänk att i morgon ska vi ha julbord på klubben faktiskt runt 30 st anmälningar skitkul..Tessan du ska inte komma upp så att du får dreggla på M.
Snart ska jag åka på möte igen igår så hade jag bara möten så tråkigt ...10 min rast gott folk jag jobbar 7-19,00 på torsdagar ..suger
Kom hem tror ni att gubben hade gjort mat nej då kl.19,00 och ingen mat självklart så väntar man på att kvinnan i familjen ska fixa det ....drog till willys och handla mat kom hem 9 stekte mat kl.21 på kvällen men va fan vilken lat....
Trött blir man ju i alla fall...
hoppas att helgen blir bra tänker att vara mycket i stallet och pussa på totten....
kram på er...

Kommentarer
Postat av: jenny falk

Saknar er... =(

2007-11-30 @ 18:22:19
Postat av: Tessan.

Haha ! Ja , tyvärr så kan jag ju dock inte komma o titta på M. men .. ah .. :/
Haha !
Saknar er alla !

2007-12-01 @ 03:18:09
URL: http://Wickedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback