Tvättstugan

jag har tvättat hästtäcken i grovtvättstugan .....ha ha jag lovar det luktar som ett helt stall där inne .Ganska märkligt hur rena hästhår kan lukta ...en liten funderare.
Vet ni hur roligt det är att brottas med ett blött förlåt tre hästtäcken och försöka lyckas att hänga upp dem i ett alldeles för litet torkskåp morr.morr

Det är ju bra att man är lätt road ,jag tror det underlättar att vara lite kocko.....
Pratade med min syster idag ,syrran du hjälper till genom att du låter din dotter prata med dej även om ni är ovana så hjälper ni varandra .Du vet ibland räcker det med att lyssna.....
Jag vet har aldrig kunnat prata med min morsa fast det går bättre nu när man är äldre....
Gud va gammal jag är .......


så snygg

idag ska jag bidra med ett fint kort mitt älskade jämtland...jag och Mats stod i slutet i maj detta år utanför Harrsjön .
Fånsjön och fiskade .....image12
så plockade vi murklor till Ulla på hemvägen ......underbart..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback