Tisdag igen

Halloj....
Igår så var jag till vårdcentralen med stora sonen.
Han hade ögoninfektion i båda ögonen..stackars barn så han fick en pencillinsalva..
Tycker synd om han....


Skulle på kvartsamtal med lilla sonen trodde jag..
Kom dit med andan i halsen..stressad --ja men Nilla du ska ju vara här nästa måndag kl.15 puuu..
Så kan det gå.

image326


Gjorde mat och åkte upp till hästen...
En bra tur .
Red upp i skogen och klättrade..vidare till grönbanan där jag jobbade med våran backläxa ...
Han var duktig..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på kanske galopptracking det var längesen...


Nu ska jag bli lite mer effektiv på jobbet så ha en bra dag...


image327

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så dum man känner sig när man tagit fel på tid/dag. Det har nog hänt oss alla men vad hjälper det när man står där och inte vet vad man ska försöka försvara sin virrpanna med.
/P

2008-04-29 @ 15:05:45
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback