Ny dag

Helt ärligt förstår jag inte varför man måste gå på vissa kurser...
Vi ska byta till vista på jobbet och då måste alla gå kurs...
Men när kursen inte ger ett skit för allt det där har man gjort i ca 4 år....snälla låt mej gå tillbaka till jobbet....
Onödiga pengar anser jag.....

Min äldsta son är och campar två dygn med plugget och nu börjar jag få abstinens ,jag saknar min plutt...
Vi ska dit i dag och grilla och spela brännboll....kul hoppas att vädret blir lite bättre
För just nu är det ruskprick väder...

Det är jättekul att den här läraren tar så många egna beslut på aktiviteter..
Den här klassen har alltid fått göra spännande roliga grejer...allt för att få ihop dem till en bra grupp



Ha de så bra

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Aven jag har varit pa meningslosa datakurser! Ingenting fastnade!

I dag ska jag forresten rida igen! Det var EEEVIGHETER sen!

2008-08-21 @ 11:05:03
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: My

Kul att det hittas på lite i skolan ,och camping, kanonbra för dem! Hoppas ni får bra väder ikväll då.

Ja vissa kurser är slöseri och borde bara vara för de som inte kan det.

2008-08-21 @ 12:11:29
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback