Snart så



Först ska jag kolla på Hells kitchen,sen så ska jag krama kudden..
Grötkvällen var lyckad ..
Jerry var med sin bästa kompis och de pysslade för fulla muggar ..
Själv så kom jag dit 18.30 ..
En snabb tallrik gröt ...
Gott..
I dag har jag inte packat ngt...
Men jag tänkte åka upp till kretslopps centralen på lördag och slänga massa skräp...
Man måste ju vara flitig...
Imorgon ska jag o herr häst rida ut på militärområdet...det finns härliga backa som vi kan träna på...
Om det inte är för blött...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag kanner till det dar med packning och alltfor manga grejer alltfor val... jag flyttade ju runt i Europa under flera ar och fastan jag da for det mesta bodde i ett ynka rum med lanade mobler hade jag alltid forvanansvart mycket skrap nar det sen var dags att flytta igen. Men jag har blivit ratt bra pa att slanga saker nu. Slanger eller ger bort bocker som jag kanner att jag aldrig mer kommer lasa. Det gor ont en liten stund, men sen glommer man dem genast!

2008-12-11 @ 22:13:31
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är sååå skönt att slänga gejer! Det känns som en lättnad efteråt L

Hoppas det är väder, så du kommer ut med pållen!

2008-12-12 @ 05:59:00
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: britten

MMMMM gröt kväll precis vad jag längtar efter nu..kram

2008-12-12 @ 07:06:37
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback