spolning

Japp snoken är spolad/bihålerna...
Plus att jag fick köpa en egen att spola med jo du..här händer det grejer...
Inte lika ont men om det ej är borta i morgon så får jag åka och röntga skallen ...

He he kanske vakum där fniss

Igår var det härligt på kvällen ..
Herr totto som har haft en skada och vi har ju börjat sätta igång väldigt mjuk ...fick trava för första gången på fyra veckor...jippie...
Planen är att efter nyår ska han vara i full gång igen..

Nu har vi möte igen puuu så vi hörs

Byebye

Kommentarer
Postat av: ejmis

Känns som om jag skulle behöva spola snoken också...

2008-12-03 @ 14:33:11
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: soffie

å guuu gjorde det ont,mins när jag jobbade på öron näsa hals avd,då kom det in folk å spolade å guuu vad det verkade göra ont,

hoppas nu att detta gjorde så det går över.

kramen till dej

2008-12-03 @ 18:09:13
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback