Jätte nöjd

Jag är happy.....
Dressyr träningen gick kanon..alla påpekande jag hade förra gången....
Är bortarbetade.....
Yes...Jag höll nästan att börja med golf istället men men ....
Envis som man är..
Han gick jättebra spårade fint i volterna arbetade i rätt form bra tempo takten helt underbar...
Strulade lite i galopp/övergång till trav,fast till slut gick det oxå bra...
Till nästa gång ska jag ha tränat mer på ökad trav ,går inte riktigt bra har en ojämn form...

Men jag ska inte plåga er stackare som inte ev..är ett dugg intresserade...
JAG ÄR HAPPY


Vad ska ni göra i kväll??
Lets dance kanske går i de flesta hem....
Själv tänkte jag ta en långpromenad med hunden lägga mej i ett välförtjänt bad...
Så mannen i huset kan lukta på mej utan att rynka på näsan ...



Kommentarer
Postat av: Annsingen

Rester är inte att förakta:))

2008-02-15 @ 19:25:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Mats

Tack, jag hoppas att det ska bli bättre sakta men säkert! Grattis till framgångarna med dressyren, jag kan berätta att golf är lika svårt :)

2008-02-15 @ 19:39:02
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Titti

Ja H skulle inte heller ha en häst, hon var bara 1½ när farfar köpte den åt henne! Men så länge hästen står där, han betalar och tar hand om den ska vi inte klaga. Vi får bara det göttaste, ridningen! Ungefär som fyllningen i ett ballerinakex!
Ha en skön kväll!

2008-02-15 @ 19:49:53
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

I´m back!

En prommis och sedan ett bad vore ju inte helt fel! Skulle dock kanske sätta i gång bastun i stället för ett bad här hemma då vi har badkaret på övervåningen och bastun nere Vi bor i sutturänghus! Stavades det så? Hhmmm... Skit i det! Hehehe...

Jo så hade jag haft ett badkar på nedervåningen i anslutning till bastun hade jag nog använt det oftare! =)

/Sus

2008-02-15 @ 20:42:35
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback