Kryssnings rapport

Hemma igen....
Med tanke på hur frisk jag var på den kryssningen så...
Nej då det var bra men i kombination med ipren/pencillin så tog spriten som man givetvis inte kan låta bli...
Väldigt bra plus att en del sa att mitt underbara humör var bättre än vanligt..nu gott folk var jag ironisk...

Go getters och The Boppers spelade bra drag på Boppers de kan fortfarande spela roligt..
18,50 för ett snapsrör..ja ihop med sill så är ju nubbe ett måste åtminstone i min värld..

Kvällen slutade med migrän och min söte gubbe följde med mej ner till hytten där jag duschade och kröp till kojs..
Vaknade sent och som vanligt hade man missat frukostbuffen grymt...
Klev upp och gick ut och tog sin morgoncigg ihop med en smirnoff ice....

Sen gick den dagen tvärfort och vi hade roligare på hemresan ,,mycke röra på bena till Go getters..

Väl hemma länsades tax free påsarna av våra barn...


Idag var jag upp till hästen och det känns att jag har denna influsa kvar i kroppen ..mockade två boxar och svetten bara rann...inte vanligt....
Red ut på en lugn runda ,väl tillbaka hemma ...
Så gjorde som alla andra skratt
Lagade mat
Diskade 
Nu är jag nyduschad ska in på favvobloggarna och kolla hur deras torsdag o fredag varit...              
image94 


Kommentarer
Postat av: Annsingen

KUL att se dej igen!:))

2008-02-10 @ 07:04:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Myra

Fan vad surt med migrän...
Men på det hela taget lät det ju som en kanontripp.

Jag gillar The Boppers. Måste 'youtuba' lite, tror jag...

2008-02-10 @ 09:54:20
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: cilla

Va taskigt att få migrän just där och då! Men kul att du kunde njuta av hemresan i alla fall
Må så gott!!

2008-02-10 @ 11:46:55
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh vad tråkigt! Och att missa frukostbuffén! Den är ju det bästa! Älskar frukostar! Gullig gubbe!

Kram Sus

2008-02-10 @ 12:56:15
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback