Aj,aj




jag skulle ju beställa tid hos naprupaten och det har jag ju inte gjort...dum dum
Igår var jag ut och red,marcelle var pigg som en mört,blåste ute så allt vart farligt det var som och sitta på en krutdurk.
Red ut i skogen och klättrade ,han bara exploderade upp för backarna häftigt
jag gillar ju när det händer lite ,fast min rygg hade nog velat vila..
Red
vidare runt Aske herrgård mycke trav ,skulle ha en fin arbetstrav men det gick lite väl fort som sagt krutdurk.


Dagen till ära sov jag länge ut med hunden,drog upp och mockade,fixade ordning hö och käket .
Tänkte smita ut till bilen lite snyggt då stod det lilla hjärtat och hängde vid grinden..
Då kan man ju inte smita så in i stallet hämtade lite morötter.....pussade och gosade ,han tyckte jag var stygg som inte tog in han......



Ikväll ska jag se på junior hockey vm...hoppas killarna tar guld de är skitduktiga....Första gången på 12 år som sverige har kommit så långt .....



Nej nu tjatar grabben om att gå och köpa lördags godis så jag får bli den duktiga mamman och dra ut och handla puuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback