bloggar

Nu har jag suttit spejat runt på jättemånga bloggar ...
Jag blir imponerad ..vill också lära mej hur man skapar en roligare blogg.
Lite häftigare design än de mallar som finns,men jag fattar inte hur man gör..jag tror jag är lite korkad..!!
Skam den som ger sej .Tips och råd är välkomna av vem som helst.
Nu skaffade jag bloggen mer för att mina underbara släktingar skulle hålla sej uppdaterade hur jag och min familj mår....men nu börjar man ju bli sugen på att göra en rolig sida fast jag vet inte hur man gör frusterande!!!!image29

Kommentarer
Postat av: Tessan.

Hallå , hur fasiken lyckades du att göra om bloggen ?
ja fattar inte hur man gör.
haha !
Är nog fan lite små dum :P

2008-01-05 @ 23:51:09
URL: http://Wickedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback