jul o nyår är slut ...


Nu är jul och nyår slut,jobbat i 2 dagar...idag var en jobbig dag..
Snön har vräkt ner jag har suttit i traktorn från 7 - 18,30 ...
Lite mör i kroppen då..fiaten är inte den modernaste traktor...hmmm
Förhoppningsvis så blir morgondagen lite bättre..
Jag har ont i min kropp måste beställa tid hos en kotknackare..
Det har satt sig i nacken och nedre delen av ryggen och det blev ju inte bättre att jag druttade av hästen i onsdags...fy fy hala termobrallor ha ha ...
givetvis gick tygeln sönder fast han var väluppfodtrad stod och väntade på mej ..undrade väl vad jag gjorde där nere....
Vilket liv man har..
jag bara älskar det....
image27



I helgen har jag snöjouren ..var lite sugen att haka på till falun..bozzfighter ska ha fest och en del från klubben skulle ev åka men jag blir nog vackert hemma.
Pengarna stannar ju i plånkan i alla fall.
Pernilla drar till egypten  på lördag ..måste ju säga att jag blir lite avis...fast hon och freddan behöver åka och bara koppla av....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback