Middan

Idag blev det tjockpannkaka,det är väl gott men jag tycker inte att man blir så mätt.
Mättnaden är inte långvarig...

Det ena barnet överförtjust det andra ja ja jag får väl ta mer än en macka i kväll...

Dagen har vart lugn idag .Jag hade en träff med min chef och det var en givande träff han är ju nytillsatt så man har ju inte haft en aning om hur han vill styra skutan så att säga...

Idag har jag hästfritt så jag roar med att inte tänka på hur många timmar sedan jag rökte...mmooohhaa
Men jag har gjort iordning tvättmedelsfacket på tvättmaskinen och det är inte ett normalt beteende från min sida


Guu va snygg min lägenhet kommer att bli....

Ibörjan på april ska vi ha en återträff med skolan ..Lillkillen har fått det bättre ni som brukar följa mitt dravel vet att lillskiten i familjen vart lite illa behandlad i skolan ett problem som är vanligare än vad vi tror...
Nu ska vi träffas den 7 april kolla av läget..Än så länge har det varit bråkfritt .

Okey nu hörde jag på min stora son att våra kaniner har rymt..de får hoppa fritt ibland inne hos lillkillen men nu har de lekt houdini ,äventyret i köket har börjat ..får nu lyfta på röven och ta hand om monstrerna...

Jo måste man gå upp i vikt när man slutar röka ...har ni tips så kom med dem

Kommentarer
Postat av: Titti

Många ersätter röksuget med mat och godis, undviker man att hetsa med det ska man väl undvika viktuppgån?! Bloggat mycket, får skylla på att jag skriver snabbt som satan! Ha en skön kvälL!

2008-03-17 @ 19:16:14
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: vickan

Jag haller alla tummar och tar att du klarar det Nilla. skulle val jag med behove egentligen, ar ju inte sa anstrangande for ekonimin om man slutar likom, kommer ha mkt cash sen ju :)
Upp och ror pa flasket nu , JAGA Kaniner hihi
Kraaaam vickan

2008-03-17 @ 19:20:05
Postat av: Mia

Kan väl inte tänka mig att man går upp automatiskt?? Kanske lite, för jag har hört att rökare förbränner maten bättre, om det är sant vet jag inte..
Jo du, det ÄR lerigt på kollo, kan jag säga! Det gick inte att gå i landet! *L*

2008-03-17 @ 19:29:40
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag tror att ämnesomsättningen ändras lite av att sluta röka men den återställs sen. Hur som så är det värt varenda litet gram. Man mår ju så himla mycket bättre utan rök och vikten tar du hand om sen OM du nu skulle gå upp något. Du håller ju igång så det är nog en världslig sak!
/P

2008-03-17 @ 20:41:06
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback