Så blev det igen

Jag satsade på en hästfri dag men så vart det inte.
Pernilla hade vart till kotknackaren och hade skit ont i ryggen så det är klart att jag mockar åt sötgurkorna.
Lillkillen följde med glatt till stallet,där han nästan lyckades att prata ihjäl små tjejerna ..

Han är så duktig på att lyssna och försöker verkligen att hjälpa till
ja jag är en stolt mamma....

Tycker båda mina barn är rara (när de sover)

Mina planer för i morrn är:
Lunchen ska jag åka en snabbis till hööks och köpa in ett dressyr shabrak till sadel.
Efter jobbet fixa till nå snabbmat och sen upp till stallet.
Jag har träning på onsdag så jag ska träna lite innan...
Det var mitt program ...
Vilka planer har ni ?

Kommentarer
Postat av: vickan

Jag skall upp kl 5:45, sen till jobbet, efter jobbet skall jag till den gammla lgh, stada klart sa jag kan slappa skiten. :)


vickanochelina.blogg.se

2008-03-10 @ 21:51:18
Postat av: frida

tack så mycket! imon är jag ledig! då ska jag inte göra mycket! förutom träningen dock!

2008-03-10 @ 22:04:00
URL: http://surrender.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Låter roligt med Hööks

2008-03-11 @ 07:37:31
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback