Taskigt med inlägg

Ja ibland så går tiden så fort att man inte hinner med datorn...
Life sucks
Fredagen hade jag ett hästpass ..oj jag o hästen var sjöblöta mycket att jobba på...
När man måste var super bestämd och verkligen få den stora bekväma rödmyran att jobba så tar det på ens egna krafter...jag lovar ...

Nöjd och belåten kommer man hem till sitt....då åker jag och hämtar  kattungen ....
Det kommer kort han är söt..inte ett dugg lik vår älskade Mookie och det är bra ....
Namn ja kanske Mojtsie eller missemoj jag vet inte....

Lördagen alltså idag några minuter kvar så hade vi årsmöte på klubben...
Måste ju bara säga det att ibland kan jag skämmas hur dålig lojaliteten är....
Och varför om man nu vill göra ngt tar man inte reda på fakta....
Lätt att skylla på en person när faktiskt handlar om alla....

Nu har mina älskade söta barn sovit en ganska lång stund måste bara säga det att de är underbara...

Må så gott


Kommentarer
Postat av: soffie

gonattkram till dej från mej:O)

2009-02-15 @ 00:15:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: rebecca&tildisen

tack så jätte mycket upptäkte att den var borta när jag kom hem som altid glömmer man något tack tack...... hade kram

2009-02-15 @ 11:16:51
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: Mr Engström

Lojalitet var väl ett tag sen det fanns i klubben! Men men! Hoppas ni har det gott! För det har vi!

2009-02-16 @ 17:31:29
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback