Sommaren snart här...

Skrev om julen sist så nu kommer det ett sommar inlägg
Lätt sommar regn trillar just nu ner,,välbehövligt..
Början på juni och gula gräs mattor inte roligt..

vill ha sköna gröna mattor att gå barfota på..
Med mej är det bara bra..jobbar som vanligt
Ungarna växer stora killen övnings kör med mej och med skolan(transport linjen)

Lill killen blir snart 11 och jag blir snart 40..milda matilda vart tog åren vägen..jösses
Känns som om jag fortfarande är 15 i huvudet..ha ha

Herr häst och jag trälar fortfarande på
Just nu har han sitt bak knä som spökar så det är lugnt på tränings banan..
Ute i skog och mark ..
jag börjar tycka det är tråkigt men bättre att bygga upp ordenligt än att slarva..

Stallet är under uppbyggnad kommer att bli rena lyx stallet...
spolspilta.."fika rum" slipper man byta om i ett snorkallt stall på vintern nice...
isolerat det ordet kommer att få en helt ny innebörd..

tjaba tjena


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag bloggar på som tidigare ;)

2011-06-08 @ 16:02:04
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Kul att du e tillbaka! Jaaa, gudars vad tiden går! Tråkigt med Herr Hästs knä!... Fattar att det börjar bli tråkigt med skog & mark när det finns så mycket annat kul man skulle kunna träna på. Jag för min del satsar mer & mer på ridningen och ibland går det framåt, ibland bakåt, men jag tycker nog jag lärt mig otroligt mycket det senaste året (fast tränaren håller kanske inte med, hehe). Börjar drömma om en egen häst, fast jag e lite skraj där, känns som att man har för lite tid. Fast å andra sidan hade man kunnat träna regelbundet och utvecklas tillsammans, så kanske man borde... jaja, jag fortsätter drömma lite till. Och fortsätt blogga du!

2011-06-08 @ 23:05:53
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback